Ekim Ayında Bodrum Gümüşlük Tatilimiz

Bu yazı Elif ACAR tarafından.Seyahat kategorisinde Gezenler Bilir'de yayınlandı.
26.10.2018 Cuma günü ailecek otururken, pazartesi 29 Ekim tatili olmasından dolayı Bodrum'a gitmeye karar verdik. 3 günlük bir tatil bizi bekliyordu. Babamın Bodrum Gümüşlük'te yaşayan arkadaşını aradık ve Gümüşlük merkeze yakın bir otelde bizim için yer ayırtmasını rica ettik. Ani bir karar vermiş olduğumuz için 1 saat içerisinde hazırlanıp minimum ölçüde eşya hazırlayarak yola çıktık. 3 günlük tatilden 1 dakika bile kaybetmek istemiyorduk.
GÜMÜŞLÜK'TE ÜÇ GÜNÜMÜZ
Gece yolcuğunu yaptık ve sabah 7.00 gibi Bodrum'daydık. Kalacağımız otele geçtik. Otel küçük bir butik oteldi ve ekim ayı olmasından kaynaklı çok kalabalık değildi. Odalarımızda biraz dinlendikten sonra saat 10.00 gibi kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası, her ne kadar deniz soğuk olsa da hava çok güzeldi, denize girdik. Tüm gün denizde keyif yaptık. Çarşısını gezdik. Tatil için gelen çok kişi yoktu. Genelde çevrede Gümüşlük'ün kendi halkı vardı.
Bol bol denizin ve güneşin tadını çıkardıktan sonra akşam yemeği için hazırlanmak için otele geçtik. Gümüşlük kabaklı aydınlatmaları ve denizin içindeki boncuklu,ışıklı ağaçları ile bilinir. Biz de akşam yemeğini deniz kenarında güzel manzaralı bir meyhanede yemeye karar verdik. Rakı- balık yaptık. Aile dostlarımız da bize katılmıştı. Ortamın ambiyansı ve sohbet ile çok keyifli bir akşam yemeği oldu. Yemekten sonra Gümüşlük Bar'a gittik. Orada biraz vakit geçirdikten sonra otelimize geçtik. Oturup otelde kalan diğer kişilerle sohbet ettik. Otelde bahçe kısmı çok keyifliydi. Üstteki fotoğrafta bahçe-restaurant kısmını paylaştım. Kaldığımız otelin ismi Gümüşlük Otel'di. İşletmecileri çok tatlı ve cana yakın kişilerdi. Adeta bir aile ortamı vardı. Otel fiyatları tatil dönemi olmadığı için uygundu. Sakin bir tatil geçirmek istiyorsanız Ekim ayını kesinlikle öneririm. Çarşıdaki hafif kalabalık, soğuk deniz, Gümüşlük halkı ile samimi sohbet, güneşin hala yakıyor olması dinlenmek ve güzel vakit geçirmek için bence birebir. Ben soğuk deniz seven biri olduğum için çok daha fazla keyif aldım.
Ertesi gün sabah kahvaltısı sonrası tekrardan denize girdik. Sahilde vakit geçirdik. Akşam yemeği için aile dostlarımıza davetliydik. Akşamüstü hazırlandık ve Turgut Reis merkezini gezdik. Ardından yemeğe geçtik. Özlem abla bize meşhur çıtır mantısından ve mezelerinden yapmıştı. Yemeklerimizi yedik ve sahil kenarına inip ateş yakmaya karar verdik. Yanımıza da şaraplarımızı aldık. Deniz kenarı, yanan ateş, şaraplarımız, eski şarkılar ve sohbetimiz ailecek çok güzel, unutulmaz bir gece geçirdik.
Pazartesi sabahı güzel bir kahvaltıdan sonra küçük bir deniz turu yaptık. Hazırlandık ve yola çıktık. Akşam saatlerinde evdeydik. Ani verdiğimiz bir kararla çok güzel 3 gün geçirdik. Kendimizi dinlediğimiz, denizin ve güneşin tadını aldığımız, dostlarımızla keyifli sohbetlere daldığımız ve Bodrum Gümüşlük gibi çok tatlı bir tatil yöresini tanıdığımız küçük bir kaçamak oldu bizim için. Tatil bölgelerine kıyasla fiyatlar uygun ve henüz çok keşfedilmemiş bir yer olduğunu düşünüyorum.
Bodrum
Gümüşlük Otel
Paylaş;

Bu yazı sizin için faydalı oldumu beğendiniz mi ?

Sosyal ağlarda bizi takip edin!
Gezi,seyahat rotaları, kamp alanları, karavan parkları her türlü gezgin bilgi paylaşım. Gezi rehberlik sitesi. 2020 — Gezenler Bilir